سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هویه 100 وات دسته چوبی

هویه از مهمترین و معروف ترین ابزار کار الکترونیک است. کمتر کسی است که هویه را نشناسد یا آن را ندیده باشد. از هویه برای لحیم کاری قطعات الکترونیکی روی برد (مدار چاپی) استفاده می شود و برای این منظور علاوه بر هویه به وسایل جانبی دیگری مانند قلع، روغن لحیم، فلاکس، پایه هویه مورد نیاز است.

نوک هویه بر اثر عبور جریان الکتریسیته داغ می‌شود و امکان لحیم کاری با دستگاه لحیم را فراهم می‌کند.

انواع و اقسام هویه در بازار موجود است که به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند. هویه غیر الکترونیکی (شامل هویه گازی و چکشی) و هویه برقی یا الکترونیکی. در هویه‌ی برقی، المنت نقش مهمی ایفا می‌کند و وظیفه‌ی تبدیل انرژی الکتریکی به گرما را برعهده دارد.

هویه 100 وات دسته چوبی:

هویه 100 وات دسته چوبی ابزاری برای لحیم کاری بردهای الکتریکی و الکترونیکی است. یکی از راه‌‌هایی که برای اتصال در مدارات الکتریکی و الکترونیکی استفاده می‌شود، لحیم‌کاری است. این کار با استفاده از دستگاه هویه و به کمک قلع یا همان سیم لحیم، انجام می‌شود. هویه دسته چوبی دارای بدنه چوبی، طول عمر زیاد و نوک قابل تعویض می باشد. نوک هویه‌ی بلند و دسته چوبی آن باعث جلوگیری از انتقال حرارت به دست می‌شود و می‌توان مدت طولانی از آن استفاده کرد.

روش لحیم کاری با هویه 100 وات دسته چوبی:

1- ابتدا هویه را گرم کنید و سیم لحیم و قطعات را آماده کنید.

2- سپس هویه گرم شده را به گونه‌ای روی پد ( قسمتی از فیبر که برای لحیم کردن پایه قطعات به فیبر است را پد می‌نامند.) قرار دهید که هم پایه و هم پد را گرم کند توجه کنید که بهتر است نوک هویه را نگذارید و چند میلی‌متر پایین تر آن را بگذارید.

3- سپس سیم لحیم مناسب که دارای روغن لحیم است را به پایه نزدیک کنید ( نیاز نیست سیم لحیم را به سر هویه بزنید.) و چند لحظه منتظر بمانید تا مقدار مناسبی سیم لحیم روی پد را بگیرد.

4- ابتدا سیم لحیم را از روی پد بردارید.

5- و سپس هویه را هم بردارید.

مشخصات هویه 100 وات دسته چوبی:

جهت لحیم کاری روی سیم ها ، قطعات و برد های الکتریکی و الکترونیکی
دسته چوبی برای جلوگیری از انتقال حرارت
نوک هویه بلند قابل تعویض
کیفیت و طول عمر بالا
قدرت 100 وات
طول سیم 1 متر
ساخت ایران

هویه 100 وات

برای اطلاعات بیشتر و تهیه عمده و تکی محصولات برقی و الکترونیک با متخصصان ما در تماس باشید:

معرفی فروشگاه آریا الکتریک :

فروشگاه آریا الکتریک، با برخورداری از مدیران کارآمد و متخصصین متعهد و دلسوز با بیش ازیک دهه فعالیت در عرصه فروش محصولات الکتریکی توانسته است به یک جایگاه خاص و ویژه در سطح کشور دست یابد. بدون شک این مهم هرگز محقق نمی گردید مگر با نگاه و رویکرد برند به ایجاد یک تعامل سازنده با تمام ذینفعان خود از جمله کارمندان، تامین کنندگان، شبکه فروش و مصرف کننده نهایی که هر یک نقش موثری در این رشد و توسعه داشته اند.

با ما در تماس باشید: 09217646264 // 02166341592