سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هویه 80 وات

هویه از مهمترین و معروف ترین ابزار کار الکترونیک است. کمتر کسی است که هویه را نشناسد یا آن را ندیده باشد. از هویه برای لحیم کاری قطعات الکترونیکی روی برد (مدار چاپی) استفاده می شود و برای این منظور علاوه بر هویه به وسایل جانبی دیگری مانند قلع، روغن لحیم، فلاکس، پایه هویه مورد نیاز است.

نوک هویه بر اثر عبور جریان الکتریسیته داغ می‌شود و امکان لحیم کاری با دستگاه لحیم را فراهم می‌کند.

انواع و اقسام هویه در بازار موجود است که به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند. هویه غیر الکترونیکی (شامل هویه گازی و چکشی) و هویه برقی یا الکترونیکی. در هویه‌ی برقی، المنت نقش مهمی ایفا می‌کند و وظیفه‌ی تبدیل انرژی الکتریکی به گرما را برعهده دارد.

 

هویه 80 وات حرارت الکتریک طرح گات

 

 یک محصول ایرانی است که شبیه طرح گات ژاپن تولید شده است بدلیل قیمت عالی ،کیفیت خوب توانسته  مشتریان زیادی را جذب کند.این هویه دارای دسته پلاستیکی برای عایق گرما و نوک آهنی برای جذب بهترگرما است هویه حرارت بدلیل قیمت مناسب آن برای مصارف دانش آموزی و خانگی به شدت پیشنهاد میشود.لوازم بکار رفته در آن همگی از اجناس مرغوب بازارمیباشد و بدلیل اینکه داخل کشور تولید میشودبسیار مقرون به صرفه و اقتصادی تر است.حال اگه قصد خرید یک هویه که هم کیفیت خوب و کار راه انداز باشد پیشنهاد ما به شما این نمونه ایرانی با کیفیت میباشد.

اطلاعات هویه 80 وات حرارت الکتریک طرح گات :

جنس دسته : پلاستیک مقاوم در برابر فشار و حرارت
توان :  80w
ساخت : ایران
شرکت : حرارت

هویه 80 وات

برای اطلاعات بیشتر و تهیه عمده و تکی محصولات برقی و الکترونیک با متخصصان ما در تماس باشید:

معرفی فروشگاه آریا الکتریک :

فروشگاه آریا الکتریک، با برخورداری از مدیران کارآمد و متخصصین متعهد و دلسوز با بیش ازیک دهه فعالیت در عرصه فروش محصولات الکتریکی توانسته است به یک جایگاه خاص و ویژه در سطح کشور دست یابد. بدون شک این مهم هرگز محقق نمی گردید مگر با نگاه و رویکرد برند به ایجاد یک تعامل سازنده با تمام ذینفعان خود از جمله کارمندان، تامین کنندگان، شبکه فروش و مصرف کننده نهایی که هر یک نقش موثری در این رشد و توسعه داشته اند.

با ما در تماس باشید: 09217646264 // 02166341592